fredag 29 augusti 2014

GIPSET BORTA

Det känns så skönt att vara av med gipset. Vad skönt att kunna gå barfota. Förut var jag tvungen att ha en hemsk sko utanpå gipset. Det är bara hälsenan som ät lite stram än så länge. Och jag får köra bil igen nu. Jag har känt mej ganska isolerad och beroende av att ha haft chaufför med mej. Jag är inte bra än, men nu tränar jag att gå med en krycka inomhus. 18 dagar kvar tills vi reser till Umeå och jag räknar med att finnas med på bussen. Snart lockar vävstugan, men har lovat mej att ta det lite lugnt. Önskar alla en skön helg och att solen ska skina på oss. Hörs snart igen.

11 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Så härligt för dig att bli av med gipset.
Kram!

Monica sa...

Förstår, att det är en lättnad att bli av med gipset! Benet försvagas ju på kort tid, så nu får du träna ...
Ha en fin helg, kram, Monica

Vform sa...

Tittar in för att önska dig en skön helg och
god fortsättning!
Du kommer säkert att finnas på vävmässan ;)
Kramar Vivan ♥

Hajan sa...

Hoppas att det går bra med din fot.
Hittade dig när jag var inne på Tre tanters sida.
Jag är också på gång men det är en annan historia.
Jag 'r inte gipsad jag har en lång spik i låret ner till mitt knä .Skall röntgas om den 9/10 så får vi
höra, men jag har rullator,
hi.hi äger ingen bil. kram från Hajan

Evas Pyssel sa...

Vilken lycka efter denna långa tid. Hoppas att du snart skuttar till vävstugan igen så vi får se och njuta av dina fina alster.
Kram Eva

mormor sa...

Härligt Birgitta. Nu är du en bra bit på väg. Jag hoppas verkligen att du kan åka med till Umeå, och senare till Stockholm.
Ses. Kram Monika

India sa...

Ta det nu lugnt så du kan åka med till Umeå. Inte värt att riskera något nu när så mycket står på spel. Kram

Linneskåpslycka sa...

Har helt missat att du varit sjuk - så olyckligt :( Men skönt att du är på g igen och att du kan ta dig an dina vävar igen . Hoppas du rehabiliterar snabbt och får en härlig höst :) Många kramar från oss på BjörkeVävstuga :)

Marianne sa...

Hej Birgitta,

vad bra att du är på fötterna igen. Hoppas du krya på dig, så att du kan åker till Umeå. Kanske stöder vi på varandra...
Du anstränga väl dina geniknölar för att klura ut nya projekt.

Ha det så bra !

Hälsningar

Marianne

Hanna sa...

så skönt
Ha en fin söndag!
Hanna

Black Iris sa...

Så skönt för dig att allt går åt rätt håll..

Kram Maidi